Iertare :)

Ok deci nu stiu ce mi-a venit, dar simt nevoia sa fac asta… adica sa cer scuze persoanelor pe care le-am suparat in trecutul recent si nu numai. Nu exista nicio ordine, a importantei, alfabetica, ci asa mi-au venit mie in minte.

Imi cer scuze:

– Danei Arsene pentru conflictele pe care le-am avut cu ea la inceput de an;

– lui Alexe, pt ca am ras de el de fiecare daca cand aveam ocazia si nu numai;

– blondei de la MI, ca am tipat la ea la penultima ora de info fara sa vreau, atragand asupra mea toata atentia din sala;

– lu` Cristea si Dragan, ca m-am certat cu ele din nimicuri, cum ar fi patarea bluzei mele cu frisca;

– lu` “Marus” si Ancai, Petcii clasei :)) de care am ras cand au ajuns in clasa aia… nu mai conteaza motivele;

– Andreea Trica pentru ca nu am inteles-o in unele situatii…;

– Anei, colega, de care fac misto cateodata;

– lu` Roby prostu` – stie de ce :));

– lu` Sorin, cu care m-am certat pentru o … fata :-?? sau ceva de genu asta… ;

– lu` Andrei… defapt nu am de ce… ne-am inteles si o facem in continuare, deci nu se pune😛 ;

– Andreei (S), cu care m-am certat din lucruri minore;

– Roxanei, de care am ras ca nu stie matematica;

– lu` Manu, cu care am stat certat cateva saptamani parca…;

– lu` Dan…😕 pe care cred ca l-am stresat intr-o seara;

– Roxanei, pentru ca nu am vrut sa vina cu noi in seara asta;

– Alinei Covalciuc, de care am ras la inceputul verii;

– Lu Ema, ca am ras de frasu ala prost :)) ;

– lu` Neatza, pentru ca nu l-am inteles in unele privinte si l-am facut sa-i para rau de ceva de mai multe ori;

– lu` Felics, my bsf, cu care m-am certat de cateva ori anul asta…😦 ;

– lu` Beatrice, la pozele careia nu am facut efecte cand mi-a cerut;

– tuturor skinnerilor (sau nu) care au facut comenzi la mine si nu le-au primit;

– lu` Lory, pentru ca am ras de prietena ei;

– Andrei, care nush din ce motiv s-a suparat;

– tuturor prietenilor virtuali pe care i-am suparat;

In rest cer scuze celor care cred ca am gresit cu ceva anume😀 si celor cu care nu m-am purtat frumos, pentru ca sunt egoist cateodata.

Tu te gasesti in lista de mai sus?

Ah… si nu in ultimul rand cer scuze crucii clasei, cu Iisus, cu care am jucat handbal cu Andrei.🙂

edit: Am mai suparat cateva persoane, dar mi se rupe de ele… nu dau nume ca se supara Gaby si Todirica… si nu-i frumos…

4 Responses to “Iertare :)”

  1. Dana Says:

    Esti nebun? Joci fotba.. adica handbal, cu o cruce ?!?😮
    Stiu care e problema ta: sa te pui bine cu Moshu’, ca te temi ca ramai cu mana goala pe 25, nu? ;;) Tz tz
    Dar … oarecum impresionant gestul.

  2. femme0fatale Says:

    Nu degeaba se numeste blogul tau ”BadReligion” xD

  3. cupcake Says:

    Oh come on.. Chiar sa joci fotbal cu crucea? Nici in momentele mele cele mai anti-religie nu as putea sa fac asa ceva. Nu e frumos.
    Insa trebuie sa recunosc ca e sweet ideea de a-ti cere iertare fata de toti pe blog. Poate data viitoare ai grija si la felul cum faci asta😉
    @Dana: lol.

  4. robyy1 Says:

    edyx u vrei bataie..dc ai scris acolo ,,lu` Roby prostu’ ” ????


Leave a Reply

