Bittersweet friendship

Azi am iesit trei sferturi de ora afara… Sa ma plimb, nu prin baruri si discoteci, ca nu ma pasioneaza la Lehliu lumea betivilor… pentru ca aici asa e.

Am iesit cu doua persoane printre care si cel mai bun prieten al meu… cu care ma vad o data pe saptamana, timp de o ora sau 2… ca sa nu fiu rau sa zic juma de ora s.a. Desi ne vedem atat de rar incat il vad diferit de fiecare data… El joaca in ultimul timp, in ultimele luni, mereu fotbal, de cum iese de la scoala pana seara, cand mingea nu se mai vede deloc… Comunicam asa doar pe mess.. si nici pe ala ca nu ii mai merge netu…

Azi binenteles ca a iesit la fotbal… asa cum a iesit si saptamana asta… asa cum o sa iasa si maine… In felul asta nu o sa-l mai vad pana la vacanta de… vara.😀 E ff ciudat dar asa e…

Eu aici nu vreau sa ma plang ca nu au prietenii timp de mine :)) , ci sa arat ca o prietenie intre 2 persoane poate rezista chiar daca cei 2 nu se vad, nu vorbesc… chiar daca unul e indiferent si celalalt altfel… Cel mai bine intr-o prietenie e sa acorzi timp liber celuilalt cat are nevoie, sa-l ajuti si sa-l sprijini cand vrea sa faca ceva… Oricum, indiferent cum ar fi, normal ar fi sa dedici din timpul tau si prietenilor, macar o zi acolo… chiar daca tie iti place super mult fotbalul si il joci cu alti prieteni…

Eu am destul de multi prieteni, fie colegi, fie pe messenger (desi nu prea are farmec prietenia virtuala), dar nu pot toti sa reprezinte cel mai bun prieten al meu…

Si pana la vacanta de vara cand o sa iesim, vorbim, facem caterinca, distram impreuna, o sa imi ocup eu timpul cu altceva… sau altii… Hai ca nu o mai lungesc, ca doar nu`s emo.😀

Asta seara e JESC 2007. Vizionare placuta celor care se uita… si vititati-mi blogu mai des multumesc😀 .

Am sa pun o melodie care reflecta starea mea acum, Bittersweet.

Leave a Reply

