Vreau zapada

winter.jpg

 

Imi amintesc cand eram in clasa a IIa si ne intreba invatatoarea de fiecare data cand treceam la o lectie specifica “In ce anotimp suntem?” Noi atunci raspundeam in cor si apoi ne uitam pe geam… O data in fiecare an se intampla sa ne uitam pe geam si sa vedem totul alb… Toate casele si tot acoperit cu zapada, ne si vedeam afara alergand… Iarna era anotimpul mereu preferat pentru ca iubesc zapada, imi place sa ma doara ochii cand ies din casa din cauza albului, imi place sa merg pe strada iar zapada sa ma opreasca, imi place sa scutur copaci din care sa cada zapada, imi place ca noaptea cand adorm sa aud vantul puternic si zapada care bate in geam, imi place mult iarna… sau ‘placea’.

Acum, peste cativa ani nu mai e asa… Peste tot e noroi, mereu ploua, totul e murdar… urasc asta… nu are nimic niciun farmec fara zapada… sarbatori fara zapada, impodobirea lucrurilor la bataia ploii in geam, bradul de Craciun cu zapada artificiala, strazile pline de noroi, geamurile pline de frunze rupte din copaci si de apa… iarna fara zapada e ciudata… anul trecut nu a nins decat in 2 zile… nu am apucat sa ma bucur… anul asta vreau zapada, cel putin de Craciun… deoarece Craciunul fara zapada e ca un meci de handbal fara portari…😛

Cel putin nu a disparut traditia cadourilor, care ‘imi alina suferinta’… Imi place tare mult sa primesc cadouri de la toata lumea.😀

5 Responses to “Vreau zapada”

  1. Dana Says:

    si eu vreau zapada de craciun😦 de cativa ani nu am mai avut o iarna asa cum trebuie, cu zapada muuuulta, asa cum zicea mama ca erau napetii pan la brau cand ma nascusem eu.. deh, era februarie. dar au fost ani cand era si de craciun muulta zapada. il batem pe moshu’ daca nu e cu zapada😆 foarte de acord cu tine ! (in afara de faza cu handbalu’ unde-s total pe dinafara)

  2. Dana Says:

    [ nu-ti merg emoticoanele x( ]

  3. bad0religion Says:

    Gata, gata, reglat.😀

    Daca nu ninge iarna asta… De la anu ma mut la munte [-(…

  4. Roxy Says:

    Oh, yeah!❤ Snoooow… de acord cu Ced :)) Daca anu’ asta nu ninge cum trebuie.. ma mut la munte [-( Not faiiiir! Nu degeaba e iarna.. ci ca sa aiba zapada! MOSULE! TE BAT DACA NU ADUCI ZAPADA! xP Anyway, nice blog Ced. ^^


Leave a Reply

