The Order of the Phoenix

Cand a aparut filmul cartii a 5a din seria Harry Potter, Ordinul Phoenix, fiind cartea mea prefarata, presimteam ca va face furori… Am avut ocazia sa-l vad din prima (filmul), nu l-am vazut… din plictiseala sau nu mai stiu ce era atunci… Dupa, am facut rost de el… Si l-am tinut mult si bine, pana asta seara, cand am dat de cduri si am hotarat sa ma uit. M-am uitat cu Alex.

Unii spuneau ca e cel mai reusit din serie, altii ca e varza, o porcarie totala, un film ce isi bate joc de munca JKR. Ei bine, dupa ce am vazut filmul,  pot sa spun ca e misto. Chiar misto… mi-a placut. Cu toate ca sunt unele greseli pe care nu le pot trece cu vederea, pe care nu o sa le spun acum, mi-a placut. Mi-a placut mult de Bellatrix Lestrange… bestiala tipa. :))

In rest ce sa zic… v-am zis parerea… eu vi-l recomand celor ce nu l-ati vazut inca, desi cred ca sunteti foarte putini.

Nu am mai citit din ultima carte… Cu toate ca sunt multi care o vor dupa aceea, chiar nu am avut timp… nici de ea, nici de alte lucruri pe care le promiseserai… ‘ si maine e o zi ‘.

Good night all…🙂

3 Responses to “The Order of the Phoenix”

  1. Alex Says:

    Da, fost prerea misto filmul, fata de ce auzisem eu despre el..Nu pot sa scriu mai mult ca mi-e frig si imi tremurta mainiiel

  2. buburazavesela Says:

    pune mana si citeste ca eu sunt la rand:D


Leave a Reply

