Scoala mea SF

‘Isi imagina ca el era posesorul Talismanelor

si ca statea in fata lui Cap-de-Mort,

ale carui Horcruxuri nu se comparau

cu Talismanele… Niciunul nu poate trai

in timp ce celalalt supravietuieste…

oare acesta era raspunsul?

Talismanele contra Horcruxurilor?

Oare exista totusi o cale de a fi sigur

ca va invinge el?’

Clasa noastra e deosebita… fata de celelalte clase din liceu. E printre cele mai mari clase, avem altfel de banci, avem pereti vopsiti, mov si roz, catedra ca bordul unui ozn si multe altele. Diriga tine foarte mult la clasa aia… Care acum, dupa ce am cumparat niste perdele si un raft mare de perete, arata ca o sufragerie… mai lipseste o canapea… desigur si mocheta, dar urmeaza sa luam.

Vineri si astazi dupa ore am ramas pentru curatenie generala… doh… de parca nu ar fi treaba femeii de serviciu… da nah… daca noi vrem sa arate frumos inaintea sarbatorilor… acum e luna… am curatat de la dulapurile vechi de jur imprejurul clasei pana la geamurile exterioare… Mai ramane decat sa cumparam decoratiile pt Craciun, bradul si tot felul de zorzoane… Dupa o disputa generala, ca deh, altfel nu se putea, am hotarat ca toate acestea sa aiba culoarea aurie… ca cica merge cu movul… whatever.

Ne-a tinut la scoala cateva ore… Pe la 4 si ceva am ajuns si eu acasa… cand incepea sa se insereze… binenteles ca am stat in casa incercand sa dorm… dar nu putui… cand dau de Romanul Adolescentului Miop, o carte obligatorie pt scoala… Pana acum trebuia sa citim 3 carti si sa o incepem pe a 4a, insa eu am terminat decat prima parte din aceasta carte.

Cand sa o deschid, ma suna Andreea o colega, sa vin in parc sa-mi dea ultima carte Harry Potter… cand am auzit, am aruncat Romanul, presimtind asa bine cum o sa ramana el in biblioteca mai mult timp…

Am luat si cartea. Harry Potter si Talismanele Mortii. Abia astept sa o citesc… o incep din seara asta… am asteptat varianta in romana, puteam la fel de bine sa o citesc pe aia in engleza, dar nu`s convins ca intelegeam totul. Mai bine asa. Sa vad acum ce ascunde ultima carte din serie.😀 Binenteles, unele lucruri le stiu, ba de la tv, ba de la prieteni, care nu s-au abtinut sa-mi zica.

Hai ca v-am lasat… un citat gasit in carte si Blink182 – Carousel.

“Moartea nu face decat sa traverseze lumea, asa cum doi prieteni trec marile; traiesc vesnic unul in inima celuilalt. Aceia care iubesc si traiesc etern trebuie sa-si fie mereu prezenti unul altuia. Legatura lor, oglindita in acest pocal divin, este libera si pura. Aceasta este alintarea pe care-o aduce prietenia, caci, chiar si atunci cand prietenii dispar, legatura si afectiunea lor este, in sensul cel mai bun, mereu prezenta si nemuritoare.”

One Response to “Scoala mea SF”

  1. thefluffiness Says:

    Macar voua va pasa de clasa voastra, lol. La noi e dezastru … Jaluzelele pe care le-am cumparat acum 2 ani acum sunt ferfenita😐 . Si nici vorba de xmas decorations, nu cred ca-i pasa cuiva de chestia asta acum.
    HP7, ooh. Eu nu mi-o iau ca n-am timp s-o citesc. Poate mi-o iau in vacanta de iarna, dupa ce termin cu tezele astea unice X_X .
    Lectura placuta, lol. [ si daca tot vorbim despre asta, ar trebui sa citesti si Romanul Adolescentului Miop, mie mi-a placut cartea :)) ]


Leave a Reply

